Miks valida meid?
Digiturundus aitab kaasa ettevõtte kasvamisele
Mindshares mõistame usaldusväärse analüütika olulisust turundusotsuste tegemisel. Pakume Sinu ettevõttele põhjalikku GA4 koolitust ja abi seadistuste tegemisel. Koolitusel käsitleme kõiki olulisi võimalusi ja funktsioone, et jõuda maksimaalsete tulemusteni digiturunduses.
1.juulil lõpetab andmete kogumise seni kõige populaarsem analüütika liides Universal Analytics (UA) ja selle asemel võetakse kasutusele Google Analytics 4 (GA4), mille võimalused on uuenduslikumad ja varasemast erinevad.
Mida varem GA4-le üle lähete, seda varem saate oma digitaalse turunduse strateegia optimeerimiseks ära kasutada GA4 teadmisi.
Google Analytics 4 (GA4) suurimad muutused:
-
GA4 kasutab sündmustel põhinevat mudelit (vs UA-s sessioonidel põhinev mudel)
-
Liides näeb teistsugune välja ja mõned mõõdikud on asendamisel
-
Default Channel Grouping raportis on 16 kanalirühma rohkem kui UA-s
-
Google'i masinõpe ja andmemodelleerimine mängivad palju suuremat rolli
-
Andmete lahknevused GA4-s ja Looker Studio-s tulenevalt erinevatele andmemudelitele
-
GA4 kogub informatsiooni isikupõhiselt ehk sama isiku telefonist ja arvutist tulnud liikluse liigendab ühe kasutaja alla
Õigete teadmistega on suurem võimalus teha edukaid turundusotsuseid. Võta meiega ühendust (digi@mindsharebaltics.com)
Ärianalüütika
Ärianalüütika abil aitame klientidel aru saada, kuidas nende enda ja kolmandate osapoolte andmeid kõige efektiivsemalt meedia- ning turundustegevuste tulemuslikkuse heaks rakendada. See sisaldab näiteks järgmist: 1. Tarbijateekonnast lähtuv meedia-ja turundusstrateegia loomine. 2. Optimaalse meedia- ja turunduseelarve määramine lähtudes turunduslikest ja ärilistest eesmärkidest. 3. Erinevate meedia- ja turunduskanalite koosmõju hindamine. 4. Kliendi fookussegmendi kaardistamine. 5. Erinevate turundustegevuste mõju hindamine müügitulemustele. 6. Turunduse ökonomeetriline mudeldamine 7. Andmete visualiseerimine ning kampaaniategevuste raporteerimine dashboardidena.
Offline meedia
Valdame meediaspetsialistidena kõikide erinevate meediate planeerimist, oleme kursis kõikide valdkonnatrendidega ning kasutame neid teadmisi leidmaks parimaid lahendusi vastavalt kliendi eesmärkidele. Pakutavad teenused: 1. Tele planeerimine, järelvalve ja raporteerimine 2. Raadio planeerimine ja järelvalve 3. Prindi planeerimine ja järelvalve 4. Välimeedia planeerimine ja järelvalve.
Tarbijauuringud
Tarbijauuringute põhieesmärk on tarbijainfo kogumine ning esimese, teise ning kolmanda osapoole andmetega kombineerimine saamaks tarbijateekonnast 360 kraadi vaade. Veebiküsitluse paneeli Mindscan abil viime läbi: 1. Kampaaniate eel- ja järeluuringud. 2. Meediatarbimise uuringud. 3. Brändituntuse uuringud. 4. Reklaami märgatavuse uuringud. 5. Reklaamlahenduste A/B testimised. 6. Tarbijate käitumis- ja motivatsiooni uuringud. Lisaks pakume oma klientidele konkurentide tegevuste ning reklaamikulutuste ülevaateid.